UWAGA!! Od 01 marca rusza rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej na rok szkolny 2024/25!!!! Dokumenty do pobrania w zakładce rodzica.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Ogłoszenie

Ogłoszenie

GRANTY PPGR – UZUPEŁNIENIE WNIOSKÓW

W związku z koniecznością uzupełnienia przez Gminę Maszewo wniosku o uzyskanie „Grantu PPGR” na zakup komputerów dla dzieci z rodzin popegeerowskich prosimy osoby, które złożyły oświadczenia i nie załączyły świadectwa pracy osoby pracującej w PGR o dostarczenie w/w dokumentu. Akceptowane będą tylko zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje organów publicznych. Wszystkie inne dokumenty nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.

Termin uzupełnienia danych oraz dostarczenia świadectwa pracy lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych upływa z dniem 10.12.2021 r.

Jednocześnie informujemy, że w przypadku niedostarczenia dokumentów i braku informacji potwierdzających zatrudnienie w PGR, Gmina nie będzie mogła pozytywnie zweryfikować Państwa wniosku i nie zostaną Państwo uwzględnieni jako grantobiorcy.

 

 

Data dodania: 2021-11-23 10:33:27
Data edycji: 2021-11-23 10:33:59
Ilość wyświetleń: 154

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w ankiecie szkolnej!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej